Staat het gewenste antwoord er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact met ons op
De standaard lijsten zijn "Kleding per lid", de "Teamtas" en de "Materialen". Deze kun je zien en uitproberen op onze demo website. Wil je extra velden en/of functies of een extra lijst is dat uiteraard mogelijk.
Mocht je specifieke wensen hebben, neem dan vrijblijvend contact met ons op via
Omdat diverse clubs verschillende wensen hebben en de mogelijkheden enorm uitgebreid zijn, doen we de extra velden en functies op offerte basis.
Mocht je specifieke wensen hebben, neem dan vrijblijvend contact met ons op via
Ruim voldoende voor elke sportclub! Eerlijk gezegd zijn het er zoveel dat wij het maximum niet eens precies weten.
Nee, dit is volledig afgeschermd! Het voorraad beheer wordt gevuld met de data die in de lijsten wordt gezet. Dus alles wat je invult bij de Kleding per lid, de Teamtas en de Materialen wordt gesynchroniseerd naar het voorraad beheer, maar nooit andersom!
Verwijder je een regel in het voorraad beheer dan gaat deze alleen weg als het betreffende kledingstuk of item nergens meer voorkomt in 1 van de lijsten. Komt het kledingstuk of item nog wel ergens in een lijst voor (wel of niet ingeleverd) dan komt de regel in het voorraad beheer na verwijderen ook meteen weer terug in het overzicht.
Om bij de gegevens te kunnen moet je altijd inloggen op je beveiligde omgeving van je club.
Standaard maken wij 3 beheerders aan waarvan je de inlog gegevens ontvangt zodra het systeem klaar is voor gebruik. Mocht je nog meer beheerders willen hebben dan kun je dit aangeven in het supportformulier vanuit het portaal of per mail.
Op dit moment is het Kledingregistratie systeem nog niet te koppelen met andere systemen zoals Sportlink. Hiermee zijn we wel in ontwikkeling en zullen dit per nieuwsbrief bekent maken zodra dit beschikbaar is.
We hebben wel een functie in het systeem waarmee je alle gegevens makkelijk kunt downloaden. Deze gegevens zou je eventueel kunnen uploaden in andere systemen. Wij verlenen geen support op andere systemen.
Via deze website bestel je het registratiesysteem en reken je af met iDeal of via bankoverschrijving. Daarna kun je een heel jaar lang gebruik maken van het kledingregistratie systeem. Je ontvangt de factuur netjes in de mail.
Voor einde abonnement ontvang je automatische een mail vanuit het systeem wanneer deze bijna verloopt en kun je gemakkelijk je abonnement weer online verlengen via deze website.
Extra velden en maatwerk worden (na akkoord offerte) éénmalig handmatig gefactureerd. Na ontvangst van de betaling zullen de werkzaamheden plaatsvinden.
Na aanschaf van het abonnement zal je binnen twee tot vijf werkdagen je registratie systeem kunnen gebruiken.*
Je ontvang een link in de mail welke verwijst naar een online formulier om kledingstukken en maten aan te leveren. Na het invullen van dat formulier ontvang je automatisch een Excel-bestand voor het aanleveren van de leden gegevens. Zodra het systeem gebruiksklaar is, ontvang je de inloggegevens voor de beheerders en kan je direct gebruik maken van het systeem. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om zelf alles handmatig in het systeem te zetten.
*bij veel extra velden en/of maatwerk kan het langer duren. Dit zal aangegeven worden op de offerte.
We hebben geen proefperiode omdat er voor elke club een eigen afgeschermde omgeving gemaakt moet worden. Daarom hebben we een demo website gemaakt zodat iedereen die zijn/haar (sport/bedrijfs)kleding overzichtelijk geregistreerd wil hebben ons systeem kan testen voor aanschaf.
Support is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 makkelijk te benaderen via